Miejsce pracy : Warszawa
Pracodawca : Britenet Sp. z o.o.
Nasza oferta
- Niepowtarzalna atmosfera – Dobra i przyjazna atmosfera w firmie oraz zadowolenie ze współpracy zarówno z kolegami z działu, jak i bezpośrednimi przełożonymi.
- Imprezy integracyjne – Duże, wewnętrzne konferencje technologiczne, kilkudniowe imprezy integracyjne jesienią, przyjęcia gwiazdkowe oraz wyjścia zespołowe.
- Elastyczność – Godziny pracy są elastyczne i dostosowane do indywidualnych preferencji. Podobnie jak tryb świadczenia pracy: zdalnie lub w modelu hybrydowym.
- Ścieżki rozwoju – Są jasne, proste i na pewno nie wyboiste. Do wyboru ścieżka rozwoju managerska lub ekspercka.
- Certyfikaty – Ułatwiamy rozwijanie pożądanych kompetencji, dofinansowujemy szkolenia oraz kursy.
- Bezpieczeństwo – Posiadamy wieloletnie doświadczenie na rynku oraz realizujemy krajowe i międzynarodowe projekty. Umiejętnie zarządzamy zadaniami oraz umożliwiamy płynną alokację pomiędzy projektami.
- Wymiana wiedzy – Dla chcących się rozwijać mamy wewnętrzne meetingi technologiczne i autorskie programy szkoleniowe. Można uczyć się od najlepszych, a także dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem w trakcie firmowych i branżowych konferencji technologicznych.
- Prywatna opieka medyczna – Dbamy o zdrowie. Zapewniamy dostęp do prywatnej opieki medycznej oraz możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.
- Multisport – Basen, siłownia, taniec, joga, sztuki walki. I to wszystko z kartą w wersji PLUS. Idealne rozwiązanie dla fanów sportu oraz amatorów aktywnego wypoczynku.
- Język angielski – Tym którzy mówią płynnie i chcą utrzymać ten poziom lub pragną rozwinąć swoje umiejętności językowe, umożliwiamy bezpłatny udział w zajęciach z języka angielskiego. Lekcje realizowane są w nowoczesnej i bezpiecznej formie spotkań on-line. Just learn IT!
- Komfort pracy – Atrakcyjnie urządzone strefy relaksu, dostępne w największych oddziałach firmy, zachęcające do odpoczynku w ciągu dnia oraz wyposażone kuchnie z aromatyczną kawą.
- Wspieranie aktywności – Mamy drużyny piłki nożnej, rozgrywamy mistrzostwa, mamy na pokładzie maratończyków i innych aktywnych wielbicieli sportu. Wspieramy wszelkie pasje.
Nasze oczekiwania
- Minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku Architekta lub Analityka Biznesowego;
- Zdolność strategicznego myślenia i planowania w długim okresie;
- Doświadczenie w organizacji prowadzącej wiele powiązanych projektów;
- Znajomość cyklu życia produktów;
- Rozumienie cyklu wytwórczego dla systemów informatycznych;
- Znajomość metod wykorzystywanych do zarządzania programem i portfelem projektów;
- Udział w projektach, których produktem są złożone systemy informatyczne;
- Doświadczenie we współpracy z kierownikami projektów i architektami IT;
- Wysokie kompetencje interpersonalne – komunikatywność i zdolności negocjacyjne;
- Mile widziane szkolenia i certyfikaty z obszaru analizy korporacyjnej, biznesowej lub
zarządzania projektami; - Znajomość BPMN, TOGAF, UML;
- Biegła obsługa MS Office, podstawowa znajomość MS Project;
- Znajomość narzędzi CASE – preferowany Enterprise Architect;
- Znajomość narzędzi typu workflow – preferowana JIRA.
Kluczowe zadania
- Opisywanie obecnej i docelowej architektury biznesowej;
- Analiza luk i definiowanie obszarów organizacji wymagających zmiany;
- Identyfikacja i optymalizacja procesów biznesowych;
- Analiza przedsiębiorstwa i otoczenia biznesowego;
- Tworzenie wytycznych i standardów dla prowadzonych projektów w zakresie
wytwarzanych produktów prac; - Wspieranie kierowników programów i kierowników projektów w maksymalizacji
dostarczanego potencjału.
Kilka słów o projekcie
Projekt dotyczy usług publicznych w formie cyfrowej (e-Usługi), które powinny stanowić domyślną formę komunikacji obywateli i przedsiębiorców z administracją, będąc wygodną alternatywą dla tradycyjnej formy papierowej.