Project Manager (sektor publiczny)

Miejsce pracy : Warszawa

Pracodawca : Britenet Sp. z o.o.

 

Nasza oferta

  • Niepowtarzalna atmosfera– Dobra i przyjazna atmosfera w firmie oraz zadowolenie ze współpracy zarówno z kolegami z działu, jak i bezpośrednimi przełożonymi.
  • Imprezy integracyjne– Duże, wewnętrzne konferencje technologiczne, kilkudniowe imprezy integracyjne jesienią, przyjęcia gwiazdkowe oraz wyjścia zespołowe.
  • Ścieżki rozwoju– Są jasne, proste i na pewno nie wyboiste. Do wyboru ścieżka rozwoju managerska lub ekspercka.
  • Bezpieczeństwo– Posiadamy wieloletnie doświadczenie na rynku oraz realizujemy krajowe i międzynarodowe projekty. Umiejętnie zarządzamy zadaniami oraz umożliwiamy płynną alokację pomiędzy projektami.
  • Wymiana wiedzy – Dla chcących się rozwijać mamy wewnętrzne meetingi technologiczne i autorskie programy szkoleniowe. Można uczyć się od najlepszych, a także dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem w trakcie firmowych i branżowych konferencji technologicznych.
  • Certyfikaty– Ułatwiamy rozwijanie pożądanych kompetencji, dofinansowujemy szkolenia oraz kursy.
  • Elastyczność– Godziny pracy są elastyczne i dostosowane do indywidualnych preferencji. Podobnie jak tryb świadczenia pracy: zdalnie lub w modelu hybrydowym.
  • Prywatna opieka medyczna– Dbamy o zdrowie. Zapewniamy dostęp do prywatnej opieki medycznej oraz możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.
  • Multisport– Basen, siłownia, taniec, joga, sztuki walki. I to wszystko z kartą w wersji PLUS. Idealne rozwiązanie dla fanów sportu oraz amatorów aktywnego wypoczynku.
  • Komfort pracy– Atrakcyjnie urządzone strefy relaksu, dostępne w największych oddziałach firmy, zachęcające do odpoczynku w ciągu dnia oraz wyposażone kuchnie z aromatyczną kawą.
  • Język angielski– Tym którzy mówią płynnie i chcą utrzymać ten poziom lub pragną rozwinąć swoje umiejętności językowe, umożliwiamy bezpłatny udział w zajęciach z języka angielskiego. Lekcje realizowane są w nowoczesnej i bezpiecznej formie spotkań on-line. Ponadto wszyscy uczestnicy otrzymują dostęp do platformy edukacyjnej zawierającej dodatkowe materiały szkoleniowe. Just learn IT!
  • Wspieranie aktywności–  Mamy drużyny piłki nożnej, rozgrywamy mistrzostwa, mamy na pokładzie maratończyków i innych aktywnych wielbicieli sportu. Wspieramy wszelkie pasje.

Nasze oczekiwania

  • Minimum 7-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów informatycznych w pełnym cyklu realizacji, począwszy od analizy, poprzez implementację po wdrożenie (mile widziane: doświadczenie w prowadzeniu projektów dla sektora publicznego);
  • Zarządzanie co najmniej 3 projektami o budżecie ponad 5 mln PLN każdy;
  • Praktyczna znajomość metodyk prowadzenia projektów w stopniu zaawansowanym (potwierdzona certyfikatem np. PRINCE2 Practitioner, PMP, Agile PM);
  • Doświadczenie w budowaniu struktur zarządzania projektem oraz organizacji procesów zarządczych w projekcie;
  • Praktyczna znajomość cyklu wytwórczego oprogramowania, w tym znajomość zagadnień związanych z analizą wymagań dla tworzonych systemów informatycznych;
  • Wiedza z zakresu budowy i projektowania systemów informatycznych;
  • Umiejętność planowania i doskonała organizacja pracy;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i współpracy w strukturach macierzowych;
  • Umiejętności przywódcze oraz budowania efektywnego zespołu;
  • Doświadczenie w zarządzaniu relacjami z zewnętrznym klientem biznesowym;
  • Samodzielność i odpowiedzialność za prowadzone projekty;
  • Doświadczenie w prowadzeniu formalnej dokumentacji projektowej;
  • Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów i spotkań projektowych;
  • Doświadczenie w zarządzaniu interdyscyplinarnym zespołem projektowym;
  • Umiejętność efektywnego egzekwowania zleconych prac;
  • Umiejętności komunikacyjne i gotowość do wystąpień publicznych.

Kluczowe zadania

  • Planowanie i kierowanie realizacją dużych projektów informatycznych;
  • Budowa i zarządzanie zespołem projektowym w strukturach macierzowych;
  • Zarządzanie projektem zgodnie z zakresem, harmonogramem i budżetem projektu;
  • Koordynacja działań i zarządzanie pracą zespołu projektowego;
  • Monitorowanie i kontrola prac projektowych;
  • Zarządzanie ryzykiem projektowym;
  • Zarządzanie zmianami do planu bazowego projektu;
  • Współpraca z użytkownikami końcowymi, zespołem wewnętrznych specjalistów oraz dostawcami zewnętrznymi;
  • Nadzorowanie prac kilkunastoosobowego zespołu projektowego oraz pośrednio – kilkudziesięcioosobowego zespołu dostawcy;
  • Tworzenie dokumentacji analityczno-projektowej oraz zapewnienie jej prawidłowego przepływu i jakości;
  • Cykliczne raportowanie statusu prowadzonych projektów;
  • Zarządzanie oczekiwaniami interesariuszy;
  • Prowadzenie warsztatów w zakresie zasad zarządzania projektem dla podległego zespołu projektowego.

Kilka słów o projekcie

Projekt ma na celu uruchomienie szeregu inicjatyw projektowych skutkujących zwiększeniem liczby e-usług dostępnych dla Obywateli oraz Przedsiębiorców i finalnie przyczyniających się w ten sposób do budowy Społeczeństwa Cyfrowego.

 

Share on facebook
Udostępnij
Share on twitter
Tweetnij
Share on linkedin
Udostępnij

Inne wpisy