Specjalista ds. Administracyjnych

Miejsce pracy : Warszawa
Pracodawca : BGK Bank Gospodarstwa Krajowego
BGK to państwowy bank rozwoju – centrum kompetencyjne w finansowaniu projektów infrastrukturalnych, eksportu, spółek komunalnych i samorządów. Dzięki naszej unikalnej roli we wspieraniu wzrostu ekonomicznego Polski, oferujemy możliwość rozwoju zawodowego w jedynej takiej organizacji w Polsce, pobudzającej przedsiębiorczość i podnoszącej jakość życia Polaków. Zapewniamy stabilne zatrudnienie w  rozwijającym się i nowoczesnym banku z tradycjami, a także atrakcyjny pakiet szkoleń oraz świadczeń socjalnych.
 

Odpowiedzialność i zadania:

  • Zapewnienie należytego utrzymania nieruchomości wykorzystywanych przez Bank i racjonalne zarządzanie budżetem w tym zakresie
  • Przygotowanie dokumentacji do postępowań na wybór wykonawcy w zakresie usług administrowania nieruchomościami
  • Nadzór nad realizacją umów zawartych z podmiotami zewnętrznymi w zakresie usług administrowania nieruchomościami
  • Rozliczanie kosztów z zakresu administrowania nieruchomościami
  • Prowadzenie dokumentacji dotyczącej administrowania nieruchomościami
  • Nadzór nad działaniami prowadzonymi przez wykonawców świadczących usługi administrowania nieruchomościami
  • Uczestniczenie w projektach determinujących zmiany w administrowaniu nieruchomości
  • Kontrola merytoryczna faktur z zakresu odpowiedzialności

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Około 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z obszarem zarządzania nieruchomościami
  • Umiejętność weryfikacji projektów i dokumentacji technicznej oraz kosztorysów, bardzo dobra znajomość prawa w zakresie zarządzania nieruchomościami
  • Ze względu na charakter pracy wymagana jest sprawność fizyczna umożliwiająca realizację zadań w utrudnionych warunkach technicznych
  • Biegła znajomość pakietu MS Office
  • Mile widziane uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej i BHP
  • Mile widziana znajomość prawa budowlanego oraz przepisów w zakresie bezpieczeństwa ppoż
  • Prawo jazdy kat. B
  • Dobra znajomość j. angielskiego

U nas możesz liczyć na:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Ubezpieczenie na życie
  • Pracowniczy Program Emerytalny oraz Świadczenie z ZFŚS
  • Atrakcyjny system wynagradzania i premiowy
  • Opieka medyczna Lux Med
  • Karta MultiSport
  • Elastyczne godziny pracy i praca zdalna
  • Doskonała lokalizacja biura (centrum)
  • Płatny Program Poleceń Pracowników
  • Sekcje sportowe np. piłka nożna, biegi, narciarstwo, rowery, żeglarstwo, taniec
  • Program wolontariatu pracowniczego z godzinami wolnymi na jego realizację
  • Owocowe dni

Prosimy o przesyłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj

  • Oferta powinna zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Zastrzegamy możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami

 

Share on facebook
Udostępnij
Share on twitter
Tweetnij
Share on linkedin
Udostępnij

Inne wpisy