Starszy Specjalista ds. Obsługi Organów Banku

Miejsce pracy : Warszawa

Pracodawca : BGK Bank Gospodarstwa Krajowego

Bank Gospodarstwa Krajowego to państwowy bank rozwoju – jedyna taka instytucja w Polsce. Bank aktywnie wspiera rozwój społeczno-gospodarczy kraju. Realizując strategiczne projekty rozwojowe, finansuje m.in. największe inwestycje infrastrukturalne, zwiększa dostęp Polaków do mieszkań oraz pobudza przedsiębiorczość polskich firm w kraju i za granicą. Dbając o zrównoważony rozwój kraju, bank jest obecny w każdym regionie Polski. W 2018 r. rozpoczął ekspansję, otwierając przedstawicielstwa zagraniczne, które dziś działają już w Brukseli, Frankfurcie, Londynie i Amsterdamie. BGK ma unikalne doświadczenie w finansowaniu, inwestowaniu, udzielaniu poręczeń i gwarancji oraz dystrybucji funduszy unijnych. Podstawą działalności BGK jest odpowiedzialny, etyczny i zrównoważony biznes, dlatego bank podejmuje szereg inicjatyw promujących przedsiębiorczość, innowacje, ekologię i uczciwe traktowanie pracowników, partnerów i klientów.

 

Odpowiedzialność i zadania:

  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania Zarządu Banku, komitetów Rady Nadzorczej i Prezesa Zarządu w zakresie wydawania zarządzeń;
  • Udział w organizowaniu posiedzeń Zarządu Banku i komitetów Rady Nadzorczej
  • Sporządzanie projektów protokołów z posiedzeń Zarządu Banku i komitetów Rady Nadzorczej, wykazu zaleceń oraz monitoring ich realizacji
  • Prowadzenie repozytoriów materiałów kierowanych do Zarządu Banku, Prezesa Zarządu i komitetów Rady Nadzorczej
  • Weryfikowanie dokumentów składanych przez komórki organizacyjne Banku pod kątem ich kompletności i zgodności z zasadami obowiązującymi w Banku
  • Udostępnianie dokumentów na witrynach wewnętrznych Banku
  • Wsparcie w opiniowaniu wewnętrznych aktów normatywnych oraz implementacji zmian w prawie
  • Archiwizowanie dokumentacji przedkładanej organom Banku, komitetom Rady Nadzorczej oraz Prezesowi Zarządu

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe – preferowane bankowość, finanse, ekonomia, bankowość, prawo
  • 3 – 5 lat doświadczenia w pracy w obszarze bankowości, finansów, prawa, administracji
  • Dobra znajomość zasad działania organów korporacyjnych, zasad legislacji
  • Znajomość pakietu MS Office i MS Sharepoint
  • Znajomość funkcjonowania organów banku i zasad organizacji oraz struktur bankowych
  • Znajomość zasad postępowania z informacjami prawnie chronionymi
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Samodzielność i zaangażowanie w realizowane zadania
  • Komunikatywność i chęć współpracy

U nas możesz liczyć na:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Ubezpieczenie na życie
  • Pracowniczy Program Emerytalny oraz Świadczenie z ZFŚS
  • Atrakcyjny system wynagradzania i premiowy
  • Opieka medyczna Lux Med
  • Karta MultiSport
  • Elastyczne godziny pracy i praca zdalna
  • Doskonała lokalizacja biura (centrum)
  • Płatny Program Poleceń Pracowników
  • Sekcje sportowe np. piłka nożna, biegi, narciarstwo, rowery, żeglarstwo, taniec
  • Program wolontariatu pracowniczego z godzinami wolnymi na jego realizację
  • Owocowe dni

Prosimy o przesyłanie CV w języku polskim za pomocą przycisku Aplikuj

  • Oferta powinna zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Zastrzegamy możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami

 

Share on facebook
Udostępnij
Share on twitter
Tweetnij
Share on linkedin
Udostępnij

Inne wpisy